Vår företagskultur

I arbetsvardagen hos CarDelMar, vid varje intern och extern kontakt, i varje kundsamtal och i varje mejl till en partner, alltid är vår devis: CarDelMar erbjuder bästa möjliga service. Och teamet arbetar dagligen för att bli ÄNNU bättre.

CarDelMar-Teamet är förpliktigat till följande standards: Trovärdighet, respekt och ömsesidigt understöd, engagemang och transparens.

  • Trovärdighet: för CarDelMars medarbetare är det en självklarhet att gång för gång ta kundens perspektiv. Deras egen insats värderar de genom kundens perspektiv.
  • Respekt och ömsesidig understödelse för att CarDelMar's medarbetare betraktar sina kollegor, sina kunder och CarDelMar's partners som en del av deras team.
  • Engagemang…för att CarDelMar's medarbetare först är nöjda när det är klart att kundens behov har blivit uppfyllda.
  • Transparens…för att även CarDelMar's medarbetare talar och gärna lyssnar till klartext. Transparens är en självklarhet i varje intern och extern kontakt.

 

Tillbaka till Vem vi är

Hjälp

Hotline:

  • Hotline: 085 205 4906
  • Från utlandet: +49 (0)40 180 48 36-306

Våra Öppettider:

Må-Fr 09:00 till 18:00
Lö-Sö 10:00 till 18:00

Snabbhjälp- den viktigaste informationen:

  • Kostnadsfri avbokning fram till 48 timmar innan uthyrningstidpunkt.
  • Betalning endast möjlig med Kreditkort (MasterCard, Visa, American Express)
  • Kreditkort utställt i förarens namn måste uppvisas lokalt för att deposition för bilen ska kunna lämnas
  • Höjden för depositionsavgiften finner Du I de lokala hyresvillkoren
  • Information om Din bokning finner Du i Logindelen under “Min CarDelMar“
My CarDelMar